Розділи порталу



Погода

Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет

04.10.2019

ЗРУЧНО! ШВИДКО! КОМФОРТНО!

Для зручності громадян та уникнення черг у відділах державної реєстрації актів цивільного стану Міністерством юстиції України було запроваджено новітній онлайн-сервіс «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану».

Завдяки даному електронному сервісу подати документи до будь-якого відділу державної реєстрації актів цивільного стану можна через мережу Інтернет, не виходячи із дому.

 Скористатися нововведенням досить просто, адже для цього необхідні лише комп’ютер та доступ до мережі Інтернет. Вхід на Веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» за посиланням: http://dracs.minjust.gov.ua.

Основні переваги Веб-порталу:        
– відповідність європейським стандартам;      

– можливість скористатися послугами Веб-порталу за допомогою будь-якого пристрою, приєднаного до мережі Інтернет;       
– оперативність прийняття рішення та отримання результатів;
– зменшення черг та кількості відвідувань органу державної реєстрації актів цивільного стану;       
– зменшення впливу людського фактору.       

Зареєструвавшись на Веб-порталі, користувач може:

– подати заяви щодо державної реєстрації  актів цивільного cтану, заяви про повторну видачу свідоцтв та витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, заяви про внесення змін, доповнень, про анулювання, про поновлення актового запису цивільного стану;
– здійснити попередній запис на відвідування відділу ДРАЦС із зазначенням зручних дати і часу;
– отримати консультацію працівників відділу ДРАЦС щодо надісланих через Веб-портал заяв або звернень;
– здійснити необхідну оплату державного мита чи платних послуг;
– відслідковувати стан заяв або звернення в особистому кабінеті.

Зазначені заяви в обов’язковому порядку повинні містити електронний цифровий підпис фізичної особи або бути підписаними під час особистого звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану.

Працівник відділу державної реєстрації актів цивільного стану, до якого подано відповідну заяву з накладенням електронного цифрового підпису або звернення щодо її формування, у день їх надходження або не пізніше наступного робочого дня у разі отримання поза робочим часом відділу перевіряє отримані документи.

Про результати розгляду заяви або звернення відповідальним працівником відділу державної реєстрації актів цивільного стану надсилається повідомлення користувачу, що відображається в його особистому кабінеті.

При цьому наголошуємо, що подання до відділів ДРАЦС звернень щодо заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет не звільняє від необхідності особистого звернення заявника до відділу та подання ним документів, передбачених законодавством.

Корюківський районний
відділ державної реєстрації актів цивільного
стану Головного територіального управління
юстиції у Чернігівській області   

Мапа міста
Мапа міста
Путівник Корюківщиною
Корисні посилання












Портал об’єднаних громад України





Анонси
Жовтень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031