Биков Олександр Миколайович
заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
Адреса: 15300, м. Корюківка, Чернігівська область, вул. Бульварна, 6
Телефон: +38 0(4657) 21556
Факс: +38 0(4657) 21476
Особистий прийом громадян: щовівторка з 9.00 до 13.00 год.
* інформацію про здійснення прийому громадян можна завчасно дізнатися за вказаним телефоном або безпосередньо за особистим зверненням
Електронна пошта: sab949@gmail.com
Біографія
Народився 12 січня 1968 року в м. Корюківка Чернігівської області. Громадянин України.
Освіта: повна вища, з 1995 року по 2001 рік навчання в Національному технічному університеті «Харківський політехнічний інститут», спеціальність: підйомно – транспортні, будівельні, дорожні машини і обладнання, кваліфікація: інженер – механік.
Трудова діяльність: 1990 рік – слюсар – ремонтник ВАТ «КФТП», з 1990 по 2003 рік – головний інженер, в.о. директора Корюківського заводу будівельних матеріалів м.Корюківка; з 2003 по 2007 рік майстер – енергетик, головний інженер ЗАТ «Комунальник», 2007 – 2010 рік – начальник Корюківської ЖЕК; з 14.12.2010 року – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
Основні функції та напрямки роботи:
– Забезпечує комплексний розвиток будівництва і земельних відносин; координацію діяльності суб’єктів містобудування щодо комплексного розвитку території, планування, забудови і реконструкції населених пунктів громади, ефективного використання бюджетних асигнувань та інвестицій, виконання планів будівництва, транспортного та житлово-комунального господарства населених пунктів громади, а також розробку і реалізацію цільових програм, направлених на покращення якості транспортної системи населених пунктів громади, житлово-комунальних послуг, технічного стану житла.
– Організовує виконання заходів щодо благоустрою, озеленення, ремонту доріг, тротуарів, реалізації комплексних програм захисту навколишнього природного середовища і поліпшення екологічної ситуації у населених пунктах громади.
– Організовує роботу щодо попередження надзвичайних ситуацій та ліквідації наслідків аварій, стихійних лих.
– Здійснює відповідно до законодавства контроль:
- за організацією та якістю обслуговування населення підприємствами, організаціями та установами житлово-комунального господарства незалежно від форм власності, а також за технічним станом, використанням і утриманням житла, інженерних мереж і котелень;
- за станом, розвитком, організацією та якістю надання населенню транспортних послуг та послуг зв’язку;
- додержанням природоохоронного законодавства;
- розробкою програми соціально-економічного розвитку громади;
- розробкою поточних і перспективних програм капітального будівництва, переліків проектів будов, титульних списків будов та проектно-вишукувальних робіт;
- упровадженням у будівництво прогресивних проектних рішень, нових будівельних матеріалів, конструкцій та виробів;
- дотриманням містобудівного законодавства, державних стандартів, норм і правил, раціональним використанням територіальних і матеріальних ресурсів, природного ландшафту, збереженням історичного середовища населених пунктів громади.
– У межах чинного законодавства відає питаннями:
- організації роботи щодо залучення на договірних засадах коштів підприємств, організацій та установ незалежно від форм власності, а також бюджетних коштів на будівництво, ремонт і утримання об’єктів соціальної і виробничої інфраструктури та на заходи щодо охорони навколишнього середовища;
- залучення інвестицій у житлово-комунальну та транспортну галузь;
- роботи підприємств, які забезпечують громаду тепловою енергією, водою, природним газом та електроенергією;
- внесення пропозицій про встановлення правил користування водозабірними спорудами, призначеними для задоволення питних, побутових та інших потреб населення, зони санітарної охорони джерел водопостачання, обмеження або заборони використання підприємствами питної води у промислових цілях;
- сприяння розвитку міжнародного співробітництва у галузі екологічної безпеки;
- організації роботи щодо залучення на договірних засадах коштів підприємств, організацій та установ незалежно від форм власності, а також бюджетних коштів на будівництво;
- залучення інвестицій у будівельну галузь;
- приватизації житлового фонду.
– Підписує фінансові, розрахункові документи та документи обов’язкової звітності.
Має право підпису на договорах: купівлі-продажу товарів, на виконання робіт і послуг; затвердження зведених кошторисних розрахунків вартості будівництва, титулах будови (об’єкти) або титулах перехідної будови (об’єкти), внутрішньо-будівельних титулах будови (об’єкта), титулах на виконання проектно-вишукувальних робіт для будівництва, календарних графіках робіт, планах фінансування робіт, дефектних актах, завдання на розробку проектно-кошторисної документації, актах приймання – виконання підрядних робіт та довідки про вартість виконаних робіт та витрат, актах прийому-передачі наданих послуг, накладних, товаро-транспортних накладних, документах, що підтверджують здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти відповідно до законодавства у сфері державних закупівель, службових документах підготовлених для направлення до підприємств, установ, організацій та закладів незалежно від форми власності.
– Веде особистий прийом громадян.
– Безпосередньо спрямовує, координує і контролює діяльність структурних підрозділів міської ради:
- відділ земельних ресурсів та комунального майна виконавчого апарату міської ради;
- відділ економіки, транспорту, інвестицій та туризму виконавчого апарату міської ради.
– У межах діючого законодавства:
- відає питаннями організації контролю щодо забезпечення об’єктів соціально-культурного призначення та населення паливом, електроенергією, газом та іншими енергоносіями;
- координує діяльність підприємств, організацій і установ комунальної власності підвідомчих галузей, а також контролює виконання умов трудових контрактів, укладених з їхніми керівниками;
– Очолює:
- комісію з контролю за якістю надання житлово-комунальних послуг;
- комісію по обстеженню зелених насаджень;
- орган приватизації державного житлового фонду;
- постійно діючу міжвідомчу комісію з розгляду питань, пов’язаних з відключенням споживачів від мереж центрального опалення і гарячого водопостачання;
- комісію із соціального страхування;
- комісію з питань визначення пайової участі замовників у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури;
- постійно діючу комісію з проведення обстежень житлово-побутових умов проживання громадян;
- інші організаційні комісії, комітети та ради, які створюються на виконання покладених обов’язків та повноважень.
– Сприяє роботі комісій міської ради та її виконавчого комітету за профілем своєї діяльності.
– Вносить пропозиції щодо кандидатур на посади керівників комунальних підприємств, установ та організацій підвідомчих галузей.
– Вирішує за дорученням міського голови інші питання, пов’язані з діяльністю міської ради та її виконавчих органів.
Декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2020 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2019 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2018 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2017 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік
Відомості про майно, доходи, витрати та зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік