Розділи порталу

oblrada

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян

Інформація про роботу виконавчого апарату Корюківської міської ради за 2017 рік

 Станом на 1 січня 2018 року виконавчим апаратом підготовлено та проведено 11 сесій міської ради, в результаті розгляду винесених питань депутатами ухвалено 313 рішень, проведено 29 засідань виконкому, прийнято 561 рішення. За вказаний період міським головою видано 224 розпорядження з основної діяльності, 190 з особового складу та 117 розпоряджень про відрядження. На особистому прийомі у керівництва міської ради за вказаний період побувало 113 осіб. 

До міської ради надійшло 1914 звернень, в т.ч.: 863 клопотань підприємств, установ та організацій, 1051 заява громадян, з них 577 –  з питань землевпорядкування, 137 Ухвал суду, 116 рішень, розпоряджень та клопотань районної ради та райдержадміністрації.

За рік громадянам видано довідок різної форми (для оформлення субсидії, чорнобильські, про склад сім’ї та ін.) – 10215 шт.. Розглянуто 1165 заяв та проведено на їх підставі реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування.

За порушення терміну реєстрації місця проживання громадянами працівниками виконавчого апарату винесено 59 постанов та складено 1 протокол про адміністративне порушення.

Адміністративною комісією міської ради розглянуто 45 справ про адміністративні правопорушення, 44 особи притягнуто до адміністративної відповідальності, 2-м особам оголошено попередження. Стягнуто штрафів з громадян на суму 8823 грн., очікується до сплати сума штрафів у розмірі 3111 грн., в т. ч. в порядку примусового виконання.

За 2017 рік до Відділу освіти, культури, молоді та спорту надійшло 10 письмових звернень громадян, на особистий прийом до керівника відділу звернулося 18 громадян.

Виконуючими обов’язки старост сіл, що увійшли до складу громади, надано нотаріальних послуг – 209, послуг з реєстрації актів цивільного стану – 332, видано довідок – 4416.

У 2017 році до Корюківської житлово-експлуатаційної контори надійшло 5313 звернень від громадян. З них: видано довідок по субсидіях – 3398; письмових заяв з питань вивезення твердих побутових відходів з приватного сектору – 21; письмових заяв від мешканців багатоквартирних будинків – 36; звернень по телефону – 1820; у вихідні, святкові дні та неурочний час – 38.

 Комунальним підприємством «Корюківкаводоканал» розглянуто 689 звернень громадян з питань: опломбування, встановлення та заміни лічильників (170 чол.), видачі технічних умов на підключення до центрального водогону (53 чол.), ремонту водопровідних мереж та послуг аварійної бригади (34 чол.), нарахувань за комунальні послуги (11 чол.), перезаключення договорів (6 чол.), відкриття та переоформлення особових рахунків (15 чол.), надання пільг (52 чол.) та освітлення міста (112 чол.), послуг асенізаційної машини (96 чол.), припинення водопостачання (5 чол.).

Керівництвом та працівниками виконавчого апарату міської ради, а також комунальними підприємствами міської ради звернення були ретельно вивчені, вживалися конкретні заходи щодо усунення причин, що їх викликали, відповідно до чинного законодавства в передбачені строки надавались обґрунтовані відповіді.

 

Мапа міста
Мапа міста
Погода
GISMETEO: Погода по г.Корюковка
Корисні посилання
портал ОТГ
Facebook
КП Корюківкаводоканал
ПГ Бреч
СБУ