Вакантна посада — головний спеціаліст державної служби категорії «В».
Документи приймаються до 14 квітня 2025 року на e-mail: korykivka.prok@gmail.com або через скриньку звернень у прокуратурі за адресою: вул. Шевченка, 98, м. Корюківка.
Деталі ⇓
ОПИС ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
державної служби категорії «В» –
головного спеціаліста Корюківської окружної прокуратури Чернігівської області
Загальні умови | ||
Посадові обов’язки | Здійснення комплексних заходів щодо ведення діловодства відповідно до організаційно-розпорядчих документів органів прокуратури, зокрема отримання вхідної кореспонденції, звернень підприємств, організацій, звернень про вчинені кримінальні правопорушення; запитів у порядку Закону України «Про доступ до публічної інформації»; кримінальних проваджень; матеріалів перевірок та інших документів, зареєстрованих в ІС «СЕД» з подальшим формуванням паперових книг обліку. Формування наглядових проваджень, номенклатурних справ у паперовій та електронній формах. Ознайомлення з документами оперативних працівників згідно з вказівкою керівництва прокуратури.
Здійснення контролю за строками виконання контрольних документів. Облік вхідних, вихідних та внутрішніх документів, підготовка щомісячного зведення про документообіг. Забезпечення комплексних заходів із підготовки для передачі до відомчого архіву документів окружної прокуратури для подальшого зберігання, складання описів справ у паперовій та електронній формах. Опрацювання, реєстрація та облік документів з грифом обмеження «Для службового користування». Здійснення реєстрації вихідної та внутрішньої кореспонденції, перевірки заповнення реєстраційно-моніторингової картки в ІС «СЕД», повернення документів виконавцям, оформлених з порушенням вимог організаційно-розпорядчих документів органів прокуратури; своєчасна передача кореспонденції за призначенням, зокрема факсимільним зв’язком. Отримання на поштовому відділенні цінних листів, посилок, бандеролей. Забезпечення ведення книги обліку цінних листів, бандеролей та посилок. Адресування, пакування, зважування, маркування конвертів, бандеролей, посилок, які відправляються через поштове відділення, спецзв’язком. Здійснення доставки кореспонденції у поштове відділення. Підготовка звітності про використані кошти на відправлення кореспонденції. Забезпечення роботи архіву окружної прокуратури: складання акта про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду, що підлягають знищенню у зв’язку із закінченням строків їх зберігання. Ведення електронного архіву документів ІС «СЕД». Виконання інших службових доручень керівництва, пов’язаних із забезпеченням виконання покладених завдань. |
|
Умови оплати праці | посадовий оклад, надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статей 50-52 Закону України «Про державну службу», Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік», постанов Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів», від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2025 році». | |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду | Строково, на період дії воєнного стану в Україні з граничним строком перебування на посаді не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку. |
|
Перелік документів, які потрібно надати для призначення на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання | 1. Заява про призначення на посаду на період дії воєнного стану;
2. Резюме (відповідно до постанови КМУ від 25.03.2016 № 246); 3. Особова картка державного службовця встановленого зразка (затверджена наказом НАДС від 19.05.2020 № 77-20); 4. Копія паспорта громадянина України; 5. Копія облікової картки платника податків (окрім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті); 6. Копії документів про освіту з додатками, науковий ступінь, вчене звання 7. Копія трудової книжки; 8. Підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік; 9. Заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або завірена в установленому порядку копія довідки про результати проведення перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади»; 10. Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою (за наявності).
Документи приймаються до 14 квітня 2025 року на електронну адресу: korykivka.prok@gmail.com або через скриньку звернень громадян у Корюківській окружній прокуратурі за адресою: вул. Шевченка, 98, м. Корюківка, Чернігівська обл. |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань добору персоналу |
Ферльовська Наталія Юріївна
0506738472
korykivka.prok@gmail.com
|
|
Кваліфікаційні вимоги | ||
1. | Освіта | вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра. |
2. | Досвід роботи | не потребує. |
3. | Володіння державною мовою | вільне володіння державною мовою.
|
Вимоги до компетентності | ||
Вимога | Компоненти вимоги | |
1. | Багатозадачність | – здатність концентрувати (не втрачати) увагу на виконанні завдання;
– уміння розкладати завдання на процеси, спрощувати їх; – здатність швидко змінювати напрям роботи (діяльності); – уміння управляти результатом і бачити прогрес. |
2. | Якісне виконання поставлених завдань | – чітке і точне формулювання мети, цілей і завдань службової діяльності;
– комплексний підхід до виконання завдань, виявлення ризиків; – розуміння змісту завдання і його кінцевих результатів, самостійне визначення можливих шляхів досягнення. |
3. | Самоорганізація та самостійність в роботі | – уміння самостійно організовувати свою діяльність та час, визначати пріоритетність виконання завдань, встановлювати черговість їх виконання;
– здатність до самомотивації (самоуправління); – вміння самостійно приймати рішення і виконувати завдання у процесі професійної діяльності. |
4. | Ефективність координації з іншими | – здатність налагоджувати зв’язки із співробітниками окружної прокуратури, структурними підрозділами обласної прокуратури, представниками інших державних органів, в тому числі з використанням цифрових технологій;
– уміння конструктивного обміну інформацією, узгодження та упорядкування дій; – здатність до об’єднання та систематизації спільних зусиль. |
5. | Відповідальність | – усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;
– усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень; – здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати. |
Професійні знання | ||
Вимога | Компоненти вимоги | |
1. | Знання законодавства | Знання:
– Конституції України; – Закону України «Про державну службу»; – Закону України «Про запобігання корупції». |
2. | Знання законодавства у сфері | Знання:
– Закону України «Про прокуратуру»; – Закону України «Про звернення громадян»; – Закону України «Про доступ до публічної інформації»; – Тимчасової інструкції з діловодства в органах прокуратури України, затвердженої наказом Генеральної прокуратури України від 12.02.2019 № 27; – Інструкція про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, в органах прокуратури України, затвердженої наказом Генерального прокурора України від 27.09.2022 № 199. |
3. | Практичні знання у сфері | Знання особливостей роботи з документами в інформаційних системах електронного документообігу. |