Биков Олександр Миколайович
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
Електронна пошта: sab949@gmail.com
Телефон: +380465721556
Режим роботи/графік прийому громадян:
Понеділок-п’ятниця з 8.00 до 17.00 год.
Обідня перерва з 13.00 до 14.00 год.
Субота-неділя (святкові) - вихідні
Особистий прийом громадян щовівторка з 9.00 до 13.00 год.
* інформацію про здійснення прийому громадян можна завчасно дізнатися за вказаним телефоном або безпосередньо за особистим зверненням
Біографія
Народився 12 січня 1968 року в м. Корюківка Чернігівської області. Громадянин України.
Освіта: повна вища, з 1995 року по 2001 рік навчання в Національному технічному університеті «Харківський політехнічний інститут», спеціальність: підйомно – транспортні, будівельні, дорожні машини і обладнання, кваліфікація: інженер – механік.
Трудова діяльність: 1990 рік – слюсар – ремонтник ВАТ «КФТП», з 1990 по 2003 рік – головний інженер, в.о. директора Корюківського заводу будівельних матеріалів м.Корюківка; з 2003 по 2007 рік майстер – енергетик, головний інженер ЗАТ «Комунальник», 2007 – 2010 рік – начальник Корюківської ЖЕК; з 14.12.2010 року – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
Основні функції та напрямки роботи:
- забезпечує комплексний розвиток будівництва і земельних відносин; координацію діяльності суб’єктів містобудування щодо комплексного розвитку території, планування, забудови і реконструкції населених пунктів громади, ефективного використання бюджетних асигнувань та інвестицій, виконання планів будівництва, транспортного та житлово-комунального господарства населених пунктів громади, а також розробку і реалізацію цільових програм, направлених на покращення якості транспортної системи населених пунктів громади, житлово-комунальних послуг, технічного стану житла.
- організовує виконання заходів щодо благоустрою, озеленення, ремонту доріг, тротуарів, реалізації комплексних програм захисту навколишнього природного середовища і поліпшення екологічної ситуації у населених пунктах громади.
- організовує роботу щодо попередження надзвичайних ситуацій та ліквідації наслідків аварій, стихійних лих.
Здійснює відповідно до законодавства контроль:
- за організацією та якістю обслуговування населення підприємствами, організаціями та установами житлово-комунального господарства незалежно від форм власності, а також за технічним станом, використанням і утриманням житла, інженерних мереж і котелень;
- за станом, розвитком, організацією та якістю надання населенню транспортних послуг та послуг зв’язку;
- додержанням природоохоронного законодавства;
- розробкою програми соціально-економічного розвитку громади;
- розробкою поточних і перспективних програм капітального будівництва, переліків проектів будов, титульних списків будов та проектно-вишукувальних робіт;
- упровадженням у будівництво прогресивних проектних рішень, нових будівельних матеріалів, конструкцій та виробів;
- дотриманням містобудівного законодавства, державних стандартів, норм і правил, раціональним використанням територіальних і матеріальних ресурсів, природного ландшафту, збереженням історичного середовища населених пунктів громади.
У межах чинного законодавства відає питаннями:
- організації роботи щодо залучення на договірних засадах коштів підприємств, організацій та установ незалежно від форм власності, а також бюджетних коштів на будівництво, ремонт і утримання об’єктів соціальної і виробничої інфраструктури та на заходи щодо охорони навколишнього середовища;
- залучення інвестицій у житлово-комунальну та транспортну галузь;
- роботи підприємств, які забезпечують громаду тепловою енергією, водою, природним газом та електроенергією;
- внесення пропозицій про встановлення правил користування водозабірними спорудами, призначеними для задоволення питних, побутових та інших потреб населення, зони санітарної охорони джерел водопостачання, обмеження або заборони використання підприємствами питної води у промислових цілях;
- сприяння розвитку міжнародного співробітництва у галузі екологічної безпеки;
- організації роботи щодо залучення на договірних засадах коштів підприємств, організацій та установ незалежно від форм власності, а також бюджетних коштів на будівництво;
- залучення інвестицій у будівельну галузь;
- приватизації житлового фонду.
Підписує фінансові, розрахункові документи та документи обов’язкової звітності.
Має право підпису на договорах: купівлі-продажу товарів, на виконання робіт і послуг; затвердження зведених кошторисних розрахунків вартості будівництва, титулах будови (об’єкти) або титулах перехідної будови (об’єкти), внутрішньо-будівельних титулах будови (об’єкта), титулах на виконання проектно-вишукувальних робіт для будівництва, календарних графіках робіт, планах фінансування робіт, дефектних актах, завдання на розробку проектно-кошторисної документації, актах приймання – виконання підрядних робіт та довідки про вартість виконаних робіт та витрат, актах прийому-передачі наданих послуг, накладних, товаро-транспортних накладних, документах, що підтверджують здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти відповідно до законодавства у сфері державних закупівель, службових документах підготовлених для направлення до підприємств, установ, організацій та закладів незалежно від форми власності.
Веде особистий прийом громадян.
– Безпосередньо спрямовує, координує і контролює діяльність структурних підрозділів міської ради:
- відділ земельних ресурсів та комунального майна виконавчого апарату міської ради;
- відділ економіки, транспорту, інвестицій та туризму виконавчого апарату міської ради.
У межах діючого законодавства:
- відає питаннями організації контролю щодо забезпечення об’єктів соціально-культурного призначення та населення паливом, електроенергією, газом та іншими енергоносіями;
- координує діяльність підприємств, організацій і установ комунальної власності підвідомчих галузей, а також контролює виконання умов трудових контрактів, укладених з їхніми керівниками;
Очолює:
- комісію з контролю за якістю надання житлово-комунальних послуг;
- комісію по обстеженню зелених насаджень;
- орган приватизації державного житлового фонду;
- постійно діючу міжвідомчу комісію з розгляду питань, пов’язаних з відключенням споживачів від мереж центрального опалення і гарячого водопостачання;
- комісію із соціального страхування;
- комісію з питань визначення пайової участі замовників у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури;
- постійно діючу комісію з проведення обстежень житлово-побутових умов проживання громадян;
- інші організаційні комісії, комітети та ради, які створюються на виконання покладених обов’язків та повноважень.
Сприяє роботі комісій міської ради та її виконавчого комітету за профілем своєї діяльності.
Вносить пропозиції щодо кандидатур на посади керівників комунальних підприємств, установ та організацій підвідомчих галузей.
Вирішує за дорученням міського голови інші питання, пов’язані з діяльністю міської ради та її виконавчих органів.